Condiții de colaborare B2B

  1. CONDIȚII GENERALE
    • Acești termeni și condiții generale (denumite în continuare „Termeni și condiții”) se aplică relațiilor de afaceri care apar între vânzător: ODIMON RO s.r.o. str. Vajnorská 56/46, 831 01 Bratislava, Nr. ord. reg. Comerțului: 56175345, Nr. de identificare. TVA: SK2122244509, VAT ID: SK2122244509, înregistrată în Registrul Comerțului de Judecătoria Bratislava III în secția: Sro, în inserție: 177727/B. (denumit în continuare „operatorul”) și cumpărătorul, pe baza unor contracte încheiate prin sistemul de comerț electronic (denumit în continuare „e-shop”) sau a unei comenzi transmise prin poșta electronică.
    • Condițiile definesc și precizează drepturile și obligațiile vânzătorului și a cumpărătorului și în formularea lor actuală, fac parte integrantă din contractul de cumpărare. În cazul în care nu este convenit un contract de cumpărare permanent între vânzător și cumpărător în formă scrisă, comanda electronică pe e-shop sau trimisă prin e-mail este considerată o propunere de încheiere a unui contract între cumpărător și vânzător, pe care vânzătorul îl acceptă prin confirmarea
    • Vânzătorul are dreptul de a modifica termenii și condițiile, care devin valabile și efective în ziua publicării lor pe site. Relațiile comerciale care au fost stabilite înainte de intrarea în vigoare a noilor termeni și condiții sunt reglementate de termenii și condițiile valabile în vigoare la momentul formării acestor raporturi
    • Vânzătorul este operatorul e-shopului.
    • Cumpărătorul este orice persoană fizică sau juridică care prin coșul de cumpărături a trimis o comandă electronică, prin propria autorizație prelucrată de sistemul e-shop sau prin poșta electronică și astfel bunurile achiziționate sau serviciile folosește pentru următoarea sa activitate de
    • Marfa este înțeleasă ca fiind toate produsele enumerate în prezentarea generală valabilă pe paginile e-shopului.
    • Comanda electronică înseamnă un formular electronic trimis care conține informații despre cumpărător, o listă a produselor comandate din oferta magazinului și prețul acestor bunuri, procesată de sistemul magazinului, sau o comandă care conține o listă de produse și e-mailul expeditorului trimis la adresa electronică a operatorului menționată pe www.odimon.ro . O comandă electronică poate fi completată și trimisă numai de un client înregistrat.
  • Înregistrarea înseamnă înregistrarea unui client înainte de a comanda produsul. La înregistrare, clientul este obligat să completeze în mod cinstit și complet toate datele sale personale enumerate în formularul de înregistrare. Vânzătorul se obligă să utilizeze aceste date numai în scopul finalizării comenzii și al comunicării cu clientul. În cazul nefurnizării datelor complete și adevărate, vânzătorul își rezervă dreptul de a nu procesa
  • Prin confirmarea comenzii, cumpărătorul confirmă că s-a informat cu Termenii și Condițiile și le acceptă fără rezerve. Relația dintre cumpărător și vânzător sunt reglementate de acești Termeni și Condiții, care sunt obligatorii pentru ambele părți. Relația dintre vânzător și cumpărător, care nu sunt reglementate în ordinul obligatoriu sau în Termenii și condițiile comerciale, sunt reglementate de prevederile legilor relevante în vigoare în Republica Slovacă, în special Codul
  1. MODALITATEA DE LIVRARE A PRODUSELOR:
    • Vânzătorul se obligă să livreze Bunurile și Serviciile în sistem de curierat door- to-door către Cumpărător.
    • Vânzătorul se asigură să livreze clienților numai bunuri în stare perfectă și în conformitate cu specificațiile sau proprietățile obișnuite pentru tipul marfei, respectând standardele și reglementările aplicabile. De asemenea, asigură ambalarea adecvată a Bunurilor și Serviciilor, și va asigura transmiterea documentelor de însoțire.
    • Costul de transport prin sistemul de curierat GLS este 29,00 LEI
      • Mărfuri supradimensionate la un cost suplimentar convenit
    • Fiecare Comandă va fi livrată în limita stocului disponibil. Termenul de livrare a Bunurilor și Serviciilor este în aproximativ 48 ore din momentul predării Coletului firmei de
      • Dacă o comandă va fi plasată până în ora 14:00, coletul se va livra în 48 de ore de la primirea comenzii. Dacă este plasată după ora 14:00, coletul se va livra în 72 de ore de la primirea Timpul de livrare poate fi influențat de către disponibilitatea produselor în stoc. Comenzile plasate vineri, după ora 14:00, sau în parcursul weekendului, acestea vor fi procesate în prima zi lucrătoare. De sărbători și în perioadele de reduceri, termenul de livrare se poate prelungi.
  • Compania de curierat este responsabilă pentru expedierea Bunurilor până la predarea cumpărătorului. Cumpărătorul este obligat să inspecteze produsul în momentul livrării sale și în caz de deteriorare vizibilă sau în cazul unei încălcări a ambalajului care indică deschiderea neautorizată a pachetului sau chiar pierderea unei părți a mărfii, este obligat să scrie un raport de reclamație cu transportatorul și astfel Cumpărătorul nu este obligat să preia pachetul de la transportator. Imediat ce curierul returnează expedierea, Vânzătorul expediază Cumpărătorului un produs
  • În cazul în care apar obstacole în livrarea bunurilor, Vânzătorul trebuie să anunțe Cumpărătorul cu pașii următori. Vânzătorul are dreput la livrarea în mai multe etape a Bunurilor și Serviciilor Cumpărătorului, însă, acesta plătește numai pentru partea de Comandă preluată.
  • Vânzătorul nu este responsabil pentru expedieri întârziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, ne livrarea sau livrarea greșită a Bunurilor în cazul în care sunt generate de unele situații (blocaje rutiere, cauze naturale, cauze umane etc.)
  • Vânzătorul își rezervă ajustările de prețuri potrivite pentru transportul de mărfuri în funcție de parametrii. În cazul în care Cumpărătorul nu acceptă livrarea comandată, acesta va plăti toate costurile suportate de către Vânzător.
  1. POLITICA DE PLATĂ ȘI FACTURARE
    • Prețurile Bunurilor și Serviciilor afișate în cadrul Site-ului www.odimon.ro sunt exprimate în LEI (RON), sunt finale și nu includ TVA-ul conform legislației în vigoare. Prețul, metoda și termenul de plată sunt stabilite în fiecare Comandă. Vânzătorul emite Cumpărătorului o factură pentru Bunurile și Serviciile livrate. Obligația Cumpărătorului este să furnizeze toate informațiile necesare pentru emiterea facturii conform cu legislația în vigoare.
    • Datorită fluctuației prețurilor Bunurilor pe piață, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prețurile Bunurilor oferite. Prin urmare, Vânzătorul are dreptul să actualizeze prețurile oricărui produs fără o notificare prealabilă.

Prețurile listate într-o Comandă valabilă sunt valabile pentru acea anumită Comandă până la expedierea acesteia. În cazul unei achiziții mai mari de articole individuale, Vânzătorul poate oferi reduceri individuale.

  • Pentru furnizarea Bunurilor și Serviciilor, vânzătorul poate accepta:
  • Numerar, la livrare (Ramburs) / această metodă de plată necesită achitarea Bunurilor și Serviciilor comandate din e-shopul www.odimon.ro chiar la livrare, în momentul în care curierul ajunge cu coletul la adresa stabilită în Comandă, inclusiv taxa de transport.
  • Transfer bancar - ordin de plată / această metodă de plată se face prin virament bancar pe baza facturii primite pe email, după confirmarea Comenzii. Doar după înregistrarea sumei în contul VÂNZĂTORULUI se va efectua livrarea
  • Plata online cu cardul bancar - se face prin 3D Secure aplicat de către ePayment pentru plata cu cardurile Visa sau MasterCard (nici o informație legată de cardul dvs. nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele ePayment, aceastea fiind direct introduse în sistemele Visa sau MasterCard, după caz).

Pentru efectuarea plății veți introduce numărul cardului dvs., data expirării și codul CVV2/CVC2 (ultimele trei cifre inscripționate pe banda de pe verso, ce conține și semnătura dvs.).

Sunt acceptate și carduri emise în alte valute. Plata va fi efectuată în RON, în urma conversiei valutare la cursul Visa/Mastercard și cursul valutar al băncii emitente a cardului dvs.

  1. LIVRAREA PRODUSELOR
    • Locul de executare a contractului înseamnă sediul (reședința) sau locul de desfășurare a activității al cumpărătorului menționat în formularul de înregistrare.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a furniza produsele și prin intermediul companiei ODIMON RO s.r.o.  str. Vajnorská 56/46, cod poștal 83101, în orașul Bratislava, Nr. ord. Reg. Comerțului: 56175345, VAT ID: SK2122244509 și Nr. de ident. TVA: SK2122244509, înregistrată în Registrul Comerțului de Judecătoria Bratislava III în secția: Sro, în inserție: 177727/B. Bunurile comandate de cumpărător vor fi livrate acestuia prin serviciile părților terți.

  • În cazul în care comanda nu poate fi finalizată complet o singură dată, cumpărătorul va plăti taxele de transport conform sumei menționate în comandă. Pentru expedierea suplimentară a produselor din comanda nefinalizată, cumpărătorul nu mai plătește taxe de transport. Comanda va fi de asemenea, procesată în părți până la procesarea completă a comenzii. Vânzătorul ține la toate comenzile un "backorder". Pentru produsele care trebuie comandate de la producător, cumpărătorul acceptă termenul de livrare actual, care poate fi prelungit din motive imprevizibile și incontrolabile din partea furnizorului/producătorului. După plasarea comenzii pentru producție de către vânzător, cumpărătorul nu mai are dreptul de a anula comanda, în cazul în care nu sa convenit altfel. Livrarea produselor comandate trebuie să aibă loc cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 180 de zile de la primirea
  • Firma de curierat garantează livrarea până în momentul în care acesta este livrată cumpărătorului. Cumpărătorul este obligat să verifice pachetul la livrare și în cazul deteriorării vizibile sau chiar pierderii unei părți din marfă este obligat să întocmească un protocol de reclamație la transportator și să nu accepte pachetul. În cazul în care cumpărătorul nu procedează în acest fel, acesta nu are dreptul față de vânzător de a returna bunurile deteriorate în timpul transportului. De îndată ce compania de curierat returnează marfa nerevendicată, vânzătorul trimite un produs nou cumpărătorului.
  • În cazul în care marfa se află în depozitul central, acestea vor fi livrate clientului - cumpărătorului în termen de cel mult 7 zile de la livrarea comenzii. Vânzătorul nu este responsabil pentru nelivrarea produselor, din pricina furnizorului ca urmare a oricărei restricții sau anulări a drepturilor de distribuție sau a altor obstacole neprevăzute.
  1. COMENZILE
    • Vânzătorul oferă clienților posibilitatea de a cumpăra direct de acasă, de unde pot face cumpărături non-stop. Clienții pot comanda simplu și convenabil utilizând un coș de cumpărături sau o comandă trimisă vânzătorului prin e-mail pentru produse care nu pot fi comandate prin coșul de cumpărături pe www.odimon.ro. Obiectul contractului îl constituie numai produsele menționate în contractul de cumpărare - comandă.

  • O condiție pentru valabilitatea unei comenzi electronice și a unei comenzi trimise prin e-mail este completarea tuturor datelor și informațiilor necesare pentru facturarea corectă.
  • Comanda este o propunere de contract de cumpărare. Pentru a încheia un contract de cumpărare valabil este necesară aprobarea comenzii de către vânzător sub forma unui e-mail de confirmare - la procesul de „înregistrare a comenzii în sistem“.
  1. COMANDA PRODUSULUI
    • Comanda în e-shop se face prin intermediul coșului de cumpărături.
    • La comanda produselor, cumpărătorul completează toate câmpurile obligatorii din formular, indică ca s-a familiarizat cu Termenii și Condițiile și este de acord cu acestea. În caz contrar, comanda nu poate fi trimisă și astfel nu poate fi confirmată de vânzător.
    • Comenzile sunt introduse în sistem în funcție de ordinea în care sunt înregistrate.
    • La comanda prin e-mail, cumpărătorul listează toate produsele care le dorește, inclusiv cantitatea acestora
    • Comenzile sunt introduse în sistem în funcție de ordinea în care sosesc și sunt procesate în funcție de disponibilitatea mărfurilor la depozitul central al vânzătorului.
    • Condiția pentru valabilitatea comenzii electronice este completarea adevărată și completă a tuturor datelor și detaliilor solicitate în formularul de înregistrare, ceea ce va permite livrarea fără probleme a pachetului. În cazul unei comenzi trimise prin e-mail, numele produsului sau numărul de înregistrare al acestuia trebuie sa fie scrise clar și
    • Toate comenzile electronice înregistrate în sistem sunt considerate o propunere de încheiere a unui contract și sunt obligatorii pentru cumpărător
    • Confirmarea comenzii electronice - în procesul de „înregistrare a comenzii în sistem” va avea ca rezultat acceptarea propunerii de încheiere a contractului de către vânzător. În momentul acceptării propunerii de încheiere a contractului va avea loc încheierea efectivă a contractului de cumpărare între vânzător și cumpărător.
  • În cazul în care produsele comandate nu sunt în stoc și nu va fi posibilă livrarea lor din diverse motive, vânzătorul va informa cumpărătorul despre faptele date prin e-mail sau telefonic. Într-un astfel de caz, cumpărătorul sau vânzătorul are dreptul de a anula sau modifica comanda conform acordului
  • Valoarea produselor menționate în comanda confirmată este finală, cu excepția cazului în care se convine
  • Înainte de confirmarea finală și obligatorie a comenzii, cumpărătorul poate verifica întreaga comandă și datele
  • În cazul în care cumpărătorul este de acord cu forma comenzii, prin confirmarea comenzii, comanda va fi trimisă în final spre
  • Sistemul automat al vânzătorului va trimite imediat un e-mail la adresa de e- mail specificată în comandă, confirmând cumpărătorului că comanda a fost înregistrată.
  • Vânzătorul nu este obligat de contractul de cumpărare în cazuri justificate, în special în cazul epuizării stocului de mărfuri, în cazul indisponibilității bunurilor la furnizor, în cazul unei erori de tipografie referitoare privind prețul sau descrierea produselor din catalogul de produse din e-shop.
  • ANULAREA COMENZII - Fiecare comandă poate fi anulată de către cumpărător în termen de 12 ore prin e-mail fără a indica un motiv. Trebuie introdus numele, e-mailul, numărul comenzii, cantitatea și descrierea bunurilor sau serviciilor
  1. PREȚURI
    • În magazinul online prețurile sunt date ca engros conform listei de prețuri en gros valabilă, cu care cumpărătorul este familiarizat, sunt definitive și nu includ TVA. TVA se percepe suplimentar. Vânzătorul este plătitor de
    • Datorită mișcării prețurilor produselor vândute pe piață, vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prețurile mărfurilor oferite. Prin urmare, vânzătorul

are dreptul de a actualiza prețurile fără notificare prealabilă. Pentru achiziții mai mari de articole individuale vânzătorul poate oferi reduceri individuale.

  1. RENUNȚAREA LA CONTRACT ȘI RETURNAREA PRODUSELOR
    • Pentru renunțarea la contract (motivele de renunțare, procedura de renunțare la contract) se aplică dispozițiile §§ 344 și următoarele. Codul comercial.
  2. RECLAMAȚII
    • Cumpărătorul este obligat să inspecteze toate bunurile livrate și să verifice integralitatea acestora fără întârzieri nejustificate după livrare. Cumpărătorul este obligat să notifice imediat vânzătorului prin e-mail orice neconformități între mărfurile livrate și mărfurile enumerate în documentul de însoțire.
    • Vânzătorul acceptă reclamații cu privire la produsul pe care cumpărătorul la achiziționat din e-shop său numai după dovada plății a produsului- sau copie ale acestuia.
    • Cumpărătorul completează formularul de reclamație și trimite produsul reclamat împreună cu o copie a facturii, datele de contact și o descriere precisă a defectului la adresa vânzătorului: ODIMON RO sro  str. Tomášikova nr. 23, 82101 Bratislava.
    • Reclamațiile privind produsele vor fi tratate în conformitate cu Codul comercial din Republica Slovacă, astfel cum a fost modificat
    • Dacă este un defect care poate fi remediat, cumpărătorul are dreptul de a i se elimina gratuit, la timp și în mod corespunzător, produsul defect. Vânzătorul este obligat să înlăture defectul fără întârzieri
    • Cumpărătorul poate solicita înlocuirea produsului, sau dacă defectul se referă doar la o parte a produsului, înlocuirea părții defecte, dacă aceasta nu are ca rezultat costuri nerezonabile pentru vânzător având în vedere prețul produsului sau gravitatea
    • Vânzătorul în loc să înlăture defectul poate oricând înlocui produsul defect cu unul fără defecte, dacă acest lucru nu cauzează dificultăți serioase cumpărătorului.

  • Dacă este un defect care nu poate fi înlăturat și care împiedică utilizarea produsului în mod corespunzător ca produs fără defect, cumpărătorul are dreptul de a schimba articolul sau de a se retrage din contract. Aceleași drepturi îi revin cumpărătorului dacă defectul poate fi înlăturat, dar dacă cumpărătorul nu poate folosi în mod corespunzător produsul din cauza reapariției defectului după reparare sau din cauza unor mai multor
  • Dacă există alte defecte ireparabile, cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă din prețul
  • Cumpărătorul predă produsul pentru reclamație întotdeauna curat și fără alte defecte, decât cele care constituie motivul reclamației în
  • Pentru toate produsele oferite prin intermediul e-shopului și al site-ului www.odimon.ro, vânzătorul oferă o garanție peste standard de 6 luni, cu excepția cazului în care nu sa convenit altfel. Vânzătorul este obligat să proceseze reclamația în termen de 30 de zile de la data primirii reclamației, sau să prelungească individual timpul de procesare cu încă 30 de zile. Vânzătorul trebuie să notifice cumpărătorului despre acest fapt prin e-mail înainte de sfârșitul perioadei obișnuite de 30 de zile, la adresa de e-mail înregistrată a cumpărătorului în sistemul vânzătorului. Vânzătorul decide asupra modului de procesare și de închidere a reclamației. Relațiile dintre vânzător și cumpărător, care apar în cazul unei reclamații pentru defectul produsului livrat și care nu sunt modificate în comanda produsului sau în acești Termeni și Condiții, sunt reglementate de prevederile Codului comercial privind defectele produselor și a prevederilor privind garanția calității.
  1. CONFIDENȚIALITATEA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
    • Datele cu caracter personal sunt protejate împotriva dezvăluirii și utilizării de către o a treia persoană. Sunt folosite doar pentru expedierea comenzii comandate și pentru comunicarea cu
    • Relațiile juridice și condițiile care nu sunt reglementate în mod expres aici, precum și eventuale dispute care pot apărea din neîndeplinirea acestor condiții, sunt reglementate de prevederile relevante ale Codului Comercial al Republicii Slovace.

  • Nici vânzătorul, nici clientul nu sunt răspunzători pentru îndeplinirea cu întârziere a obligațiilor sale conform acestor termeni și condiții, dacă această întârziere a fost cauzată de „forță majoră” sau circumstanțe care exclud răspunderea, iar această parte are dreptul la o prelungire rezonabilă a termenului pentru îndeplinirea obligațiilor
  • Cumpărătorul declară că este de acord în conformitate cu Legea nr. 18/2018 Col. privind protecția datelor cu caracter personal, cu modificările și completările ulterioare, cu prelucrarea și stocarea datelor cu caracter personal care sunt necesare activităților vânzătorului și prelucrarea acestora în toate sistemele sale informatice. Vânzătorul se angajează să gestioneze și să dispună de datele personale ale cumpărătorului în conformitate cu reglementările legale aplicabile în Republica Slovacă. Cumpărătorul acordă vânzătorului acest acord pe o perioadă nedeterminată.
  • Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții în conformitate cu punctul 1.9. cumpărătorul este de acord să furnizeze datele personale către ODIMON RO s.r.o. Bratislava cu sediul social la  str. Tomášikova nr. 23, 82101 Bratislava, care sunt necesare pentru activitățile sale, în special pentru activitățile înscrise în Registrul Comerțului. Cumpărătorul își poate retrage în scris consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în orice moment. Consimțământul expiră în termen de 1 lună de la predarea revocării consimțământului de către cumpărător către vânzător în scris la sediul social al societății.
  • Operatorul de server folosește serviciile de statistică google.com/analytics pentru nevoile sale de marketing, care sunt supuse termenilor și condițiilor serviciului menționat anterior și asigură protecția datelor obținute în conformitate cu legislația europeană în vigoare.

Termenii și condițiile au fost procesate de reprezentantul legal al firmei ODIMON RO, s.r.o..

Ele sunt, la fel ca întregul conținut al site-ului web, protejate de legea dreptului de autor și semnate de autor.

Hore